К основному контенту

                                                    ტრენინგის მესამე დღე

  დღეს გავეცანით ტრენინგის მეორე მოდულს . დღევანდელი დღეე იყო საკმაოდ საინტერესო და ნაყოფიერი . განვიხილეთ ჩვენი პროექტების მონახაზები . ვისაუბრედ მათ დადებით და უარყოფით მხარეებზე . მივიღეთ უკუკავშირი .  გავეცანით ბლუმის განახლებულ ტაქსონომიას და 21 საუკუნის უნარჩვევებს და სიტყვებს  . ვისწავლეთ ბუკლეტის შექმნა.  სტანდარტების განხილვისას განვსაზღვრეთ, რა გვსურ, რომ ჩვენმა მოსწავლეებმა იცოდნენ და გაიგონ

Комментарии

  1. თიკო დღეს აქტიური იყავი. მომეწონა შენი იდეები. წარმატებები!!!!

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

ტრენინგის მეხუთე დღე ტრენინგის მეხუთე დღე , როგორც დანარჩენი ყველა იყო მეტად საინტერესo , აქტიური და მრავლის მომცემი . განვიხილეთ შეფასების სხვადასხვა ფორმები და სტრატეგიები . რომლებიც გამოავლენდა უნარ-ჩვევების დაუფლებას.ვისაუბრეთ რა არის შეფასების მიზანი , რა მეთოდებია მისაღები ამ მიზნის შესასრულებლად,როდის გამოვიყენებ შეფასების შერჩეულ მეთოდებსა და ინსტრუმენტებს და როგორ გამოვიყენებთ მიღებულ შედეგებს .
                                                    ტრენინგის მეშვიდე დღე  ტრენინგის მეშვიდე დღე იყო ძალიან საინტერესო , რადგან დავათვალიერეთ ერთმანეთის ნამუშევრები და განვიხილეთ . გვაუკეთეთ ერთმანეთს კომენტარები და შევეცადეთ მეტად დაგვეხვეწა ჩვენი ნამუშევრები .
                                                         ტრენინგის მერვე  დღე ტრენინგის მერვე დღე იყო საკმაოდ საინტერესო და ნაყოფიერი . განვიხილეთ სასწავლო პროექტოის პორფოლიო  .ასევე განვიხილეთ სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე  მოსწავლეთა ჩართულობა პროექტში . ვისაუბრეთ გარდნერის მრავალმხრივ ინტელექტზე და იმაზე თუ როგორ გამოვიყენოთ ის სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლეებთან .  ვისწავლეთ ბლოგზე ფაილების ატვირთვა და გამოყენება.